Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2006

 

MainMenu - Βελζεβούλ

Για τον μουρτζούφλη MainMenu, που χόρευε πάνω στη Γέφυρα ...των Στεναγμών :)


Χτύπησε το κουδούνι μου χάραμα ο Βελζεβούλ,
διάβολος φτωχοδιάβολος κι απελπισμένος φουλ.

Κοίταξε τι μπορείς να κάνεις
γιατί είμαι ρέστος και χαρμάνης.
Μ' έριξαν οι άνωθεν στη λάντζα
ψάχνω για καμιά καλή καβάτζα.
Δεν είναι να εμπιστεύεσαι πια τους πολιτισμένους
κάνουν νομίμως έξωση και στους κολασμένους.

Αλα της διαβολάκο!
Τ' αφεντικά της Κόλασης
σου σκάψανε το λάκκο.

Επεσε στο καθιστικό τάβλα ο Εξαποδώ
άθλιος ο τρισάθλιος ντρέπομαι και να δω.

Δεν έχω πια πρεστίζ και σέβας
κι ας ήμουν γκόμενος της Εύας.
Δε με φοβούνται ούτε οι θρήσκοι
και με νομίζουν μπόμπα ουίσκι
Δεν είναι να εμπιστέυεσαι της αγοράς τα ήθη,
έτσι που ξεφτιλίσανε και το παραμύθι.

Αλα της διαβολάκο!
Τ' αφεντικά της Κόλασης
σου σκάψανε το λάκκο.

Ετρεμε στο μανδύα του ψόφιος ο Βελζεβούλ
δύστυχος ο πανδύστυχος αλλά κρατιόταν κουλ.

Ξέρεις κανένα να 'χει βίτσια
τα όργανα δίνω για σερβίτσια
στους κολλητούς σου ρίξε σύρμα
μπας και πουλήσουμε τη φίρμα
Κι αν ξέρεις κανα ακόλαστο, τι προσφορά μας δίνει,
να πάρει ένα διάολο από ελεημοσύνη.

Αλα της διαβολάκο!
Τ' αφεντικά της Κόλασης
σου σκάψανε το λάκκο.

(Κώστας Τριπολίτης, Θάνος Μικρούτσικος, Γιώργος Νταλάρας)

Comments:
Αχχχχχ, αυτός ο Τριπολίτης, τα βαλε και με το διαβολο και τωρα μεινανε στο κομμα ολοι οι ελληνορθοδοξοι.

Ρε συ αλομπαρ, θα ήθελα να αφιερώσω κι εγώ ένα τραγουδάκι. Στον Αλομπαρ και το γλυκό του Μπόμπιρα - Μπιουτιφολ Μπόυ, Τζον Λεννον
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?