Σάββατο, Φεβρουαρίου 18, 2006

 

Ονειροπαγίδα: σαν τραγουδάκι

ΣΣ Αφιέρωση από την ονειροπαγίδα - δεν έχει blog αλλά έχει εκπληκτικό ψευδώνυμο!

Λοιπόν θα ήθελα και εγώ να αφιερώσω ένα τραγουδάκι σε ένα φίλο που έχω να μετράω πολλές στιγμές μαζί του, αλλά δυστυχώς όλες μαζί μου φάινονται μόνο σαν μια...μια στιγμή..!

Μιλτιάδης Πασχαλίδης – «Σαν τραγουδάκι»

«Έτσι που ήρθες και έφυγες
δεν σ’ έμαθα ποτέ
Πίσω απ’ τα δυο σου μάτια
πήγες και κρύφτηκες
Σαν τραγουδάκι μου’ μεινες
που όλο ξεχνάω τους στίχους…

Και σε σφυρίζω, σε σφυρίζω
στα στενά σε μουρμουρίζω
Μες στα λόγια σου βραχνιάζω
σε μπερδεύω σε φωνάζω
Κι είμαι και τότε όπως και τώρα
όπως τα βράδια που μου λείπεις
Σαν το τσιγάρο που αργοσβήνει
το άγγιγμά σου που μ’ αφήνει

Πως άρχισες και τέλειωσες
δεν έμαθα ποτέ
Σε μια σταλίτσα γέλιο
πήγες και κρύφτηκες
Σαν τραγουδάκι μου’ μεινες
που όλο ξεχνάω τους στίχους…»

Comments: Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?